#

ГБО 4-е покоління (газовий інжектор) Mazda RX-8 1.3 High Power (фото)

Марка:
Mazda
Модель:
RX-8
Рік випуску:
2004
Потужність:
231 к.с.
Тип двигуна:
Розподілений вприск
Об'єм двигуна:
1.3
К-сть циліндрів:
0

В Західній Україні завдяки власному 11-ти річному досвіду компанії Авто На Газ Чернівці ми перші встановили газобалонне обладнання 4-го покоління (газовий інжектор) на ексклюзивний роторний двигун Ванкеля автомобіля Mazda RX-8 High Power (6 форсунок, 231 к.с.) Зараз у світі такі двигуни встановлює на автомобілі тілки "Mazda", що є їхньою "візиткою". А тепер встановлення ГБО на роторний двигун є і нашою "візиткою".

Роторний двигун Ванкеля має невеликий ресурс, при роботі на газі пропан-бутан, завдяки високому октановому числу (відсутність детонацій), ресурс двигуна збільшується на 50%. Двигун вимагає якісного та вчасного обслуговування, а також високоякісного пального, і саме завдяки газу пропан-бутан можна досягти цього ефекту, адже його октанове число становить 100-105. Газ не розріджує моторне мастило і при його згоранні не утворюється нагар, що дуже шкідливо для роторного двигуна, так як і для інших двигунів. У роторного двигуна не має циліндрів та впускних клапанів. Про принцип роботи, недоліки та переваги роторного двигуна Ванкеля можна почитати тут.

 

На автомобілях Mazda RX-8 є два типи двигунів з об’ємом 1.3л: на 4 форсунки (192к.с.) та версія High Power на 6 форсунок із потужністю 231к.с. Складність налагодження роботи газобалонного обладнання полягає у тому, що форсунки включаються в роботу попарно у залежності від оборотів двигуна. Тобто, приблизно до 4800 об/хв працюють тільки дві форсунки, від 4800 об/хв до 6250 об/хв підключаються дві наступні форсунки і від 6250 об/хв аж до 10000 об/хв починають працювати останні 5-та і 6-та форсунки. По мірі зниження оборотів форсунки відповідно попарно відключаються. І це все необхідно було повторити при роботі газових форсунок. Ми це зробили і по відгуках власника, авто на газу працює краще, ніж на бензині, при цьому економія по витратах на пальне більша, ніж удвічі. Вартість робіт «під ключ» для версії High Power на 6 форсунок складає $950, а для двигуна на 4 форсунки - $750.

 

У цій статті Вашій увазі пропонується робота по встановленню газобалонного обладнання на ексклюзивний роторний двигун Ванкеля автомобіля Mazda RX-8 High Power (6 форсунок, 231 к.с.) Від тепер навіть ми не сумніваємось у власному професіоналізмі у сфері переобладнання двигунів для роботи на газі пропан-бутан. І хто звертається до інших виконавців через низьку ціну ризикує спалити двигун і втратити у результаті ще більше коштів.

 

 Отже, ГБО встановлено на базі контролера STAG-300 ISA2 (Польща), редуктор STAG R01 (Польща) до 250к.с. (185кВт), форсунки Hana 2001 Single Type AA сині 40-60к.с. на одну форсунку (Південна Корея), балон циліндричний 315мм х 820мм ємністю 61л.

 

Вигляд самого автомобіля Mazda RX-8 High Power:

 

 

Загальний вигляд під капотом:

 

Контролер STAG-300 ISA2:

 

Редуктор та газовий клапан:

 

Перемикач газ/бензин LED-300:

 

Заправний вузол:

 

Процес заправки через адаптер:

 

Циліндричний балон 315мм х 820мм ємністю 61л:

Дата публікації: 13/11/2019