#

PRINS VSI-2.0 DI для Ford Fusion Titanium 2.0, EcoBoost (безпосереднє впорскування)

Марка:
FORD
Модель:
Fusion Titanium
Рік випуску:
2013
Потужність:
240 к.с.
Тип двигуна:
безпосереднє впорскування, EcoBoost
Об'єм двигуна:
1999
К-сть циліндрів:
4

    Ford Fusion Titanium 2.0 (версія USA), (Mondeo, Європа) – витончений та елегантний седан для справжніх шанувальників класики серед автомобілів. Автомобіль споряджений високотехнологічним турбованим двигуном сімейства EcoBoost об’ємом 2.0 літра та потужністю 240к.с. із системою безпосереднього впорскування бензину, що надає азартної динаміки в місті та на трасі.

    Специфіка двигунів із прямим впорскуванням у тому, що бензинові форсунки розміщені безпосередньо у камері згоряння, тому при роботі двигуна на газі повністю бензинові форсунки відключати не можна. Вони повинні охолоджуватися та прочищатися бензином. У систем Prins VSI-2.0 DI є такий комплект газобалонного обладнання із спеціальним алгоритмом спалювання пального для двигуна з кодом TPBA, яким комплектується Ford Fusion Titanium 2.0

    Блок керування автогазовою системою Prins має спеціальний алгоритм роботи, що враховує всі особливості двигуна EcoBoost. А під час роботи на газовому паливі, через штатні форсунки періодично подаються мінімальні порції бензину. І при цьому лише у Prins заміщення бензинового палива складає більше 95%.

    У результаті одержується істотна економія та завдяки встановленому у багажнику 80-ти літровому газовому балону, навіть за умови його заповнення на 80%, разом з бензиновим баком, дають можливість проїхати на сумарній заправці більше 1000 км. А кожен пройдений кілометр тепер обходиться майже в 2 рази дешевше.

    У салоні автомобіля монтується багатофункціональний перемикач газ/бензин, що гармонійно вписується в дизайн панелі управління та виглядає як штатний пристрій.

    Для зручності та незмінності зовнішнього вигляду автомобіля заправний вузол вмонтовано в бензозаправний люк, де заправка газом відбувається через спеціальний адаптер (перехідник) під газозаправний пістолет АЗК. Завдяки такому рішенню ззовні не видно, що на авто інстальовано ГБО.

    VSI розшифровується як "Послідовне впорскування пари". Система VSI-DI є похідною від системи VSI і спеціально розроблена для автомобілів з паливною системою прямого впорскування (двигун DI). У порівнянні з конкурентами на ринку, Prins пропонує надійні паливні системи для широкого кола транспортних засобів. Ці системи VSI-DI споживають дуже мало бензину (<5%) і підходять як для останніх типів автомобілів, так і для автомобілів, які перебувають в експлуатації вже кілька років. Система VSI-DI заснована на принципі перетворення зрідженого нафтового газу (LPG) у форму пари перед послідовним впорскуванням у DI-двигун.

    Монтаж та налаштування ГБО Prins проведено на СТО ProfiGas Чернівці

Дата публікації: 10/11/2020